Yrjö ja Hanna Hoiva

Kun Yrjö ja Hanna Kotien hyvinvointipalveluiden yksikkö otti käyttöön uuden nimen Yrjö ja Hanna Hoiva, Kupla Social sai olla mukana muutoksessa ja toteuttamassa Yrjö ja Hanna Hoivalle uusia sosiaalisen median kanavia ja sosiaalisen median strategiaa.

Kupla Social vastasi Yrjö ja Hanna Hoivan uuden somestrategian suunnittelusta sekä uusien kanavien avaamisesta ja lanseerauksesta. Somestrategiatyössä kirkastettiin Yrjö ja Hanna Hoivan somebrändi, äänensävy, someviestinnän arvot ja sosiaalisen median arki, eli miten someviestintä pyörii jouhevasti kymmenien hoivakotien kesken.

Samalla tehtiin myös selkeyttäviä kanavalinjauksia siitä, missä Yrjö ja Hanna Hoiva haluaa jatkossa viestiä. Nuo somekanavat lanseerattiin Kuplan toimesta ja koulutettiin hoivakotien ammattitaitoista väkeä kanavien käyttöön ja hoivakotien arjesta viestimiseen sosiaalisessa mediassa.

Kupla sai olla tukena tärkeän muutoksen viestimisessä: auttamassa siinä, että uusi nimi ja uudet kanavat tuntuisivat heti omilta – sekä henkilöstölle että seuraajille. Tavoitteena oli luoda lämmin, inhimillinen ja helposti lähestyttävä somepreesens, joka heijastaa Hoivan arvomaailmaa. Ja tässä onnistuttiin!

Scroll to Top